sobota, 8 czerwca 2013

Wakacyjne zapuszczanie - wspólna akcja włosomaniaczek

Przypuszczam,że spora częśc z Was słyszała już o akcji Minthairr, która polega na 60-dniowym zapuszczaniu włosów. W trakcie akcji należy wspomagać się dowolnymi przyspieszaczami  wzrostu - może być to zarówno suplement jak i wcierka. Więcej na temat akcji możecie się dowiedzieć na blogu organizatorki [KLIK].
Akcja ta jest dla mnie bardzo fajnym pomysłem - głównie dlatego,że próbuję zejść do naturalnego koloru włosów, a to wiąże się z koniecznością ciągłego ich podcinania :(. Nie trudno się więc domyślić,że im szybciej moje włosy będą rosły to tym szybciej zetnę farbowaną część i osiągnę mój cel - włosy o naturalnym kolorze :).



Oczywiście postanowiłam przyłączyć się do akcji.

Czym zamierzam się wspomagać:
  • przez 60 dni będę piła pół kostki drożdży dziennie
  • przez 60 dni ( z przerwami co 3 tygodnie po ok. 5-7dni) zamierzam stosować wcierkę. Nie wiem jeszcze co to konkretnie będzie - we wtorek jadę na zakupy do Hebe, Super-Pharmu,więc zaopatrzę się tam w jakąś wcierkę - zastanawiam się nad lotionem Seboradin do włosów przetłuszczających lub z żeń-szeniem( chociaż ten ostatnio używałam i jego działanie bardzo mi się spodobało), Joanną Rzepą albo Jantarem ( jednak w Jantarze zmienili recepturę i trochę się obawiam...)
Gdy już skompletuję mój zestaw wspomagający wzrost włosów pokażę Wam go na blogu i oczywiście napiszę o długości pasemka kontrolnego.

Bierzecie udział w tej akcji? Czym będziecie się wspomagać? A może nie zależy Wam na przyroście włosów?

Pozdrawiam Was
Werci

2 komentarze:

  1. Mam podobną akcje, wpadłyśmy na ten sam pomysł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie to do Ciebie też mogę się zapisać :)) ale to jak już kupię wcierkę :))

      Usuń