sobota, 1 lutego 2014

Ulubieniec miesiąca - balsam do włosów Al Aman 7 olejów

Witajcie. Dzisiaj napiszę Wam o pewnym balsamie do włosów, który podbił moje serce w styczniu i zdecydowanie zasłużył na miano ulubieńca miesiąca! :)


Od producenta:

SEVEN OILS ODŻYWKA DO WŁOSÓW SUCHYCH, ZNISZCZONYCH

Ekskluzywny 100% naturalny balsam – odżywka na bazie olejów zimnotłoczonych, nie zawiera tłuszczów zwierzęcych ani substancji chemicznych.
Testowany dermatologicznie. Wykonany wg starych receptur. Każdy z  olejów posiada swoje unikatowe właściwości, które połączone razem są prawdziwym darem natury dla piękna włosów. Dodatkowo odżywka  na długo pozostawia przepiękny orientalny kadzidłowy zapach.
.



Pojemność: 250ml
Cena: 27zł
Dostępność: http://www.setare.pl/

Skład: 
Oliwa z oliwek, olej laurowy, olej migdałowy, olej mirt zwyczajny, olej pokrzywy, olej z racznika, olej eukaliptusowy, olej kaktusowy, wosk pszczeli, woda destylowana, zapach kadzidłowy
Jest to skład wersji balsamu, którą posiadam ja. Z tego co zauważyłam niedawno zmienił się skład jak i pojemność ( zwiększyła się do 250ml, mój balsam ma 150ml, a kosztował tyle samo).

Moja opinia:

Przede wszystkim jestem zakochana w składzie tego balsamu! Jest genialny i zawiera to co moje włosy kochają najbardziej - oleje. Choć swój balsam mam od maja 2013 roku, zaczęłam go używać dopiero w styczniu. Wcześniej zastosowałam go kilka razy, ale nie byłam zadowolona z rezultatów ( moje włosy były wtedy w o wiele gorszej kondycji). Natomiast teraz spisuje się on rewelacyjnie! Moje włosy po nim są niemal idealne.

Oto efekty jakie uzyskuję:

PLUSY:
  • włosy są niezwykle błyszczące i elastyczne
  • nawilżone
  • wygładzone
  • wyglądają bardzo zdrowo
  • dociążone i mięsiste
  • robią się 'śliskie' -jest to  jak najbardziej pożądany efekt
  • pięknie pachną przez cały dzień
MINUSY:
Brak. Jedyne na co trzeba uważać to to, że niektóre włosy mogą być po tym balsamie obciążone, jednak ja się z tym nie spotkałam.


zdjęcie pochodzi ze sklepu setare


Używałyście już tego balsamu? Jak się u Was spisał? Jaki kosmetyk zasłużył u Was na miano ulubieńca miesiąca? :)

Pozdrawiam Was
Werci

5 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym balsamie, ale skład ma rzeczywiście bardzo ładny. tylko ta cena odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym pachnie ta odżywka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma kadzidlowy,nienachalny zapach, ktory bardzo mi sie podoba :)

      Usuń
  3. Szczerze - nie słyszałam, ale bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim ulubiencem miesiaca jest maska biovax latte :D

    OdpowiedzUsuń