sobota, 15 czerwca 2013

konkurs - swiat natury


Biorę udział w konkursie na blogu swiat-natury.blogspot.com, w którym do wygrania są różne rosyjskie kosmetyki. Co jest potrzebne do wzięcia udziału w konkursie? Należy opisać zmiany na sklepie,które byście wprowadziły,  potrzebna jest także odrobina szczęścia :)
Oczywiście Was również zachęcam do wzięcia udziału, więcej informacji oraz zgłoszenia na blogu organizatorki [KLIK].

A tak na marginesie - zachęcam Was do zakupów na setare.pl [KLIK]. Sama niedawno robiłam tam zakupy ( o czym pisałam na blogu tutaj )  i jestem bardzo zadowolona. W dodatku właścicielka sklepu do każdego zamówienia dodaje niewielkie upominki w postaci gratisów :).
Ciekawa jestem czy w pierwszy raz w życiu uda mi się coś wygrać...:)

Pozdrawiam Was
Werci

3 komentarze:

  1. nie lubie zakupow przez internet ale skoro tak polecasz ten sklep to moze w koncu zrobie tam zakupy :P

    OdpowiedzUsuń