poniedziałek, 10 czerwca 2013

Jak do mnie trafiacie?

Przypominam Wam o akcji - TONA KARMY DLA ZWIERZAKA , pisałam o niej tutaj [KLIK]
By zwiększyć szansę schroniska na otrzymanie od sklepu tony karmy dla psów i kotów wystarczy obejrzeć filmik na youtube - który trwa nieco ponad 2 minuty.
Link do filmiku : [KLIK]

Liczę na Was kochane ! Najlepiej oglądać filmik codziennie i zaprosić do akcji swoje znajome, czy też zamieścić informnacje o akcji na blogu.


A teraz przechodzę do tematu posta. Mój blog trwa w sumie 2,5 miesiąca - poniżej przeczytacie słowa kluczowe wpisywane w wyszukiwarce google, przez które najczęściej trafiacie na mojego bloga :


  • Biovax Naturalne Oleje
  • isana odżywka nawilżająca
  • kremowanie włosów
  • biovax maska naturalne oleje
  • dabur krem do włosów na noc silna regeneracja
  • skrobia ziemniaczana na włosy
  • biovax
  • sposób na strączkujące się włosy
  • szampon z sls
  • maska kallos
  • metoda omo na czym polega
  • balsam regenerujący seboradin kupic
  • włosy falowane nocą
  • alterra granat i aloes
  • biovax eliksir gdzie kupic
  • crema al latte
  • gp szampon
  • degazowanie wlosow na zewnatrz
  • czy nie mycie wlosow  ciekawe co autorka tych słów kluczowych miała na myśli :))
Jak widać najczęściej trafiacie do mnie szukając opinii o kosmetykach. Jest to dla mnie jakiś trop podpowiadający w jaki sposób prowadzić bloga.


A Wy jak trafiłyście na mojego bloga? 

Pozdrawiam Was

Werci

4 komentarze:

  1. filmik oglądam - dla zwierzaków wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  2. calkiem ciekawe te hasla z gogle:D
    Zapraszam do mnie na wpis ,,Praca, w której przeżyłam koszmar".

    OdpowiedzUsuń
  3. ja trafilam wlasnie szukajac informacji o nowej masce biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń