środa, 12 czerwca 2013

Recenzja - Alterra szampon do włosów migdał&jojoba

Opakowanie mojego szamponu Alterra migdały&Jojoba już prawie dobiło dna, więc czas na recenzję.

Od producenta:

Odprężenie i łagodna pielęgnacja. każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji łagodnego szamponu Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości. Precyzyjnie zestawiona kombinacja składników odżywczych z wyciągiem z migdałów i jojoby doskonale nadaje się do łagodnego mycia włosów, otacza je delikatnym filtrem ochronnym i koi skórę głowy.

Skład:

Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Alcohol*, Glycerin, Coco Glucoside, Caprylyl/capryl Glucoside, Acetum*, Xanthan Gum, Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Extract*, Avena Sativa Extract*, Simmondsia Chinensis Extract*, Parfum**, Citral**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**.
* składniki z certyfikowanych organicznych upraw.
** naturalne olejki eteryczne.

Cena/dostępność: ok.9,50zł /200ml, dostępny wyłącznie w Rossmanie

Moja opinia:

Butelka, w której zamknięty jest produkt jest według mnie bardzo estetyczna i ładna. Znajduje się w niej 200ml szamponu. Zapach produktu jest bardzo ładny - lekko słodkawy. Co prawda nie umiem dokładnie określić czym pachnie (ah ten mój węch :/ ), jednak zapach mi się podoba. Konsystencja jest nieco bardziej wodnista niż w przypadku pozostałych szamponów tej firmy - co oznacza niestety jeszcze mniejszą wydajność , a co jak co,ale szampony Alterry w moim odczuciu są baardzo słabo wydajne.
Butelka starczyła mi na jakieś 6 użyć ( zostało mi jeszcze na jedno użycie). Za to zdecydowany minus.

Szampon pieni się średnio, a nawet można powiedzieć,że słabo - jednak jest na to sposób - używany w metodzie 'kubeczkowej' sprawdza się bardzo dobrze. Bez problemu zmywa oleje, dokładnie oczyszcza włosy i skalp. Jeśli chodzi o jego ''delikatność dla skóry głowy'' - to owszem, mnie nie podrażnił,ale ja nie mam specjalnie wrażliwego skalpu,więc nie wiem jak sprawdzi się u wrażliwców.

Podsumowując:

Plusy:
  • estetyczna butelka
  • ładny zapach
  • dobrze zmywa oleje
  • mnie nie podrażnia
  • nie wysusza włosów

Minusy:
  • słaba wydajność
  • wysoka cena w stosunku do wydajności
  • słabo się pieni 
Czy kupię ponownie? Nie wiem, ale raczej nie. Chcę wypróbować jeszcze inne szampony z Alterry.

Ubolewam nad tym,że szamponów z Alterry jest chyba z 8 wersji, a odżywek...jeden wariant.

Lubicie szampony z Alterry? Jaki jest Wasz ulubiony?

Pozdrawiam Was
Werci

P.S. Przypominam o akcji TONA KARMY DLA ZWIERZAKA - pisałam o niej TUTAJ [KLIK] - wystarczy obejrzeć krótki filmik,a tym samym zwiększyć szansę schroniska na otrzymanie tony karmy dla zwierzaków. Potrzebne jest 500 000 wyświetleń!
Link do filmiku:   [KLIK]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz