sobota, 13 kwietnia 2013

Recenzje kosmetyków cz.II - szampon babydream

Witajcie. Dzisiaj napiszę Wam kilka słów o słynnym szamponie do włosów Babydream, który z założenia ma służyć małym bobaskom,ale jak się okazało służy  również sporo starszym dziewczętom :D.
Ja nie oczekuję zbyt wiele od szamponu. Po prostu chcę aby dobrze oczyszczał moje włosy,zmywał oleje oraz zbytnio nie plątał kłaków. I ten właśnie szampon spełnia powyższe oczekiwana :).
Służy mi on do codziennego, delikatnego mycia. Raz na ok. 2 tygodnie oczyszczam włosy szamponem z SLS - jajeczną Barwą.


PLUSY:

  • bardzo dobrze zmywa oleje
  • bardzo dobrze się pieni
  • ładny skład
  • nie podrażnia, łagodny dla skóry głowy
  • opakowanie
  • zapach


MINUSY:

  • słabo wydajny
  • wodnista konsystencja


Na koniec dodam jeszcze,że bardzo lubię ten szampon i przypuszczam,że jeszcze nie raz zagości on w mojej łazience.

Szampon można kupić wyłącznie w Rossmanie za ok.5zł. Często jest w promocji i wtedy kosztuje zaledwie 3.49zł :)



Używałyście go?Lubicie?

P.S. byłam dziś u fryzjerki i pozbyłam się 10cm włosów...:( / mam nadzieję,że szybko odrosną...
Pozdrawiam Was
Werci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz