niedziela, 28 kwietnia 2013

Mąka ziemniaczana na włosach

Witajcie ! Dzisiaj krótko na temat skrobii ziemniaczanej i jej wpływu na nasze włosy + mój przepis ;). Sama dzisiaj trzymałam na włosach maskę z mąką ziemniaczaną i efektami podzielę się w dalszej części wpisu.


Mój przepis:

  1. Do miseczki dodajemy dwie łyżeczki jakiejkolwiek maski do włosów ( ja dodałam Biovax naturalne oleje)
  2. Dodajemy 2 łyżeczki mąki ziemniaczanej
  3. Dodatkowo możemy dodać jakikolwiek inny składnik, np. kilka kropli olejku rycynowego, ja dodaję pół łyżeczki organicznego miodu
  4. Całość mieszamy
  5. Nakładamy na włosy :)
  6. Na głowę nakładamy czepek, całość owijamy ręcznikiem i chodzimy tak po domku ok. 1 godziny
  7. Obficie spłukujemy wodą, kończąc płukanie zimnym strumieniem ( by domknąć łuski i nadać włosom blasku )




Od razu uprzedzam,że mąka ziemniaczana nadaje masce gęstości, więc nie ma się co obawiać,że dodałyście jej za dużo i dlatego jest taka gęsta :D
Czas na najmilszą część wpisu ;)


Efekty na moich włosach:


  • włosy miękkie,
  • nawilżone,
  • sypkie,
  • bardzo błyszczące,
  • nie strączkują się tak bardzo jak zwykle ( a u mnie jest o to bardzo trudno..)

Działanie takiej miksturki na włosy bardzo mi się spodobało i myślę,że jeszcze nie raz do niej powrócę, jednak następnym razem wypróbuję działanie mąki ziemniaczanej z jakąś słabszą maską/odżywką ( taką,która nie robi z moimi włosami nic szczególnego) po to aby sprawdzić ile z efektów wymienionych wyżej zawdzięczam rzeczywiście mące, a ile mojej ukochanej masce Biovax Naturalne Oleje <3.


Używałyście już mąki ziemniaczanej na swoje włoski? Jak efekty?

P.S. Drogie mieszkanki Szczecina! Już w ten wtorek w Szczecinie nastąpi otwarcie drogerii Hebe, gdzie kupić będzie można między innymi litrowego Kallosa za 8,99zł! Nie wiem jak Was,ale mnie tam z pewnością nie zabraknie ;)
Pozdrawiam Was
Werci

5 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym sposobie, ale jakoś zawsze zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Ci wypróbować - efekty są świetne <3

      Usuń
    2. Ja myję później włosy szamponem bo boje się, że będą nie domyte. Nie masz tego problemu ?

      Usuń
  2. PlayStation fans can expect to see plenty of new PS4 content, potentially including
    gameplay footage of upcoming PlayStation exclusives like Beyond: Two Souls and The Last of Us.


    http://jmp2.in/ps4 Request Your Playstation 4 Today!


    Be The First To Get The NEW Sony PlayStation 4!!! ?
    Limited Quantities! only Available for US residents

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, of course this piece of writing is in fact pleasant and
    I have learned lot of things from it on the topic of blogging.
    thanks.

    my web site - psn cards ()

    OdpowiedzUsuń