piątek, 12 kwietnia 2013

Dokarmiany włosy na wiosnę - akcja Anwen

 


Za pewne spora część z Was widziała już akcję Anwen, która polega na ''Dokarmianiu włosów na wiosnę'' ;). Możecie się zgłosić oraz uzyskać więcej informacji o akcji TUTAJ.Oczywiście ja również zdecydowałam się wziąć w niej udział mając nadzieję na szybszy porost włosów oraz baby hair. Zachęcam Was do tego abyście również wzięły udział w akcji ;).
A co ja zaczęłam stosować?


SKRZYP Z POKRZYWĄ w tabletkach, 1 kapsułka dziennie,

SIEMIĘ LNIANE -piję całe pestki, dokładnie je gryząc . Mój przepis: 2 łyżki stołowe niezmielonego siemienia zalewam ok. 250ml wrzącej wody, przykrywam talerzykiem na ok.30 minut, po czym piję 'napar',natomiast osadzone na dnie kubka pestki siemienia nabieram łyżeczką i dokładnie gryzę,po czym połykam :)






A Wy czym dokarmiacie swoje włoski na wiosnę?

Pozdrawiam Was
Werci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz