piątek, 29 marca 2013

...


Mojego bloga prowadzę od dwóch dni. Niby krótko,ale mimo wszystko jestem zawiedziona brakiem odzewu z Waszej strony oraz niezwykle małą liczbą odwiedzin. Zdaję sobie sprawę z tego,iż blogów włosowych  jest obecnie mnóstwo i oznacza to dużą  konkurencję ;). Jednak będzie mi niezwykle miło jeśli odwiedzając mojego bloga pozostawicie po sobie  jakiś ślad - zwykły komentarz,ale da mi on  na prawdę dużo, ponieważ obecnie mam wrażenie,że piszę wyłącznie dla siebie i nie jest to miłe uczucie. Chętnie przyjmę od Was jakieś rady odnośnie funkcjonowania mojego bloga. Może są jakieś tematy, o których chętnie byście przeczytały? Jeśli tak, napiszcie! Piszę dla Was - nie dla siebie i z przyjemnością poruszę tematy, które Was interesują. Także czekam na Was dziewczyny :)


P.S. Dzisiaj planuję zamieścić post odnośnie silikonów. Czy rzeczywiście silikony to czyste zło?A może nie taki diabeł straszny jak go malują? Szykuję dla Was na prawdę baardzo obszerny artykuł o silikonach. Jesteście ciekawe?
Pozdrawiam

Werci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz